Mikä on Waist Trainer korsetti

Mitä Waist Trainer-korsetti tekee?

  • Vähentää selkäkipua
  • Parantaa ryhtiä
  • Vähentää ilmavaivoja
  • Auttaa pudottamaan painoa
  • Pienentää vyötäröä jo ensimmäisellä käyttökerralla

Miksi käyttää Waist Trainer-korsettia?

Treenaat paljon, mutta tuloksia on vähän

Monet ihmiset treenaavat runsaasti,mutta näkevät melko vähän positiivisia muutoksia vartalossaan.Miksi? Yksikään treeni tai harjoitus ei auta pudottamaan painoa tai muotoilemaan vartaloa ilman ruokavalion seuraamista. Tärkein Waist Trainerin hyöty on, että se puristaa vatsanaluetta yhteen ja vähentää sen ansiosta ruokahalua. Tämän ansiosta syömänne annokset muuttuvat pienemmiksi.

Koko ajan on kiire ja treenaamiseen ei löydy aikaa

Yleisesti levinnyt väärinkäsitys on, että on tehtävä 4-5 intensiivistä treeniä viikossa pudottaakseen painoa. Monet asiakkaamme ovat kiireisiä työn, perheen ja muiden velvollisuuksien kanssa ja eivät ehdi käymään treeneissä niin usein, kuin haluaisivat. Tämän vuoksi Waist Trainer-korsetteja käytetään vaihtoehtona. Waist Trainer-korsetti aiheuttaa syödessä nopeammin täyden vatsan tunteen. Tämän ansiosta vältämme liiallista syömistä ja ruoasta saatavaa ylimääräistä energiaa, joka kertyisi vartaloon rasvana.

Pariviikkoinen Waist Trainer-korsetin käyttäminen muuttaa vatsanne alueen litteämmäksi ja kapeammaksi (jopa silloin, kun korsetti ei ole enää päällä).

Kärsitte kauan seisomisesta tai istumisesta aiheutuvasta selkäkivusta

Selkäkivun väheneminen tuntuu heti, kun Waist Trainer-korsetin käyttö aloitetaan. Olemme saaneet erittäin paljon positiivista palautetta ihmisiltä, jotka ovat ostaneet Waist Trainer-korsetin juuri tarkoituksena lieventää selkäkipua. Waist Trainer-korsetti oikaisee ryhtiänne ja istuma-asentoanne pitäen selän suorana.

Huomio

Parhaan tuloksen saavutatte, kun käytätte Waist Trainer-korsettia, treenaatte maltillisesti ja syötte terveellisesti. Waist Trainer-korsetin käyttäminen ei tarkoita, että teidän ei tarvitse enää ollenkaan liikkua ja voisitte syödä mitä vain.

carmen 2

Emme suosittele käyttämään perinteisiä korsetteja, koska ne ovat paljon vahvempia, kapeampia ja voivat vahingoittaa vartaloa pysyvästi puristamalla kylkiluita ylös ja sisäelimiä yhteen. Mahdollisia seurauksia ovat hengitys- ja ruoansulatusongelmat.